Včasih so bili mali oglasi zelo popularni v časopisih. Veliko ljudi je iskalo zaposlitev, stanovanja, ali preproste stvari za kupiti. Vse to so lahko našli v malih oglasih. Mali oglasi so tako imeli zelo velik vpliv na ljudi včasih, saj so časopisa brali vsak dan.
Danes pa je vse skupaj malo bolj drugače. Danes so mali oglasi nekaj, kar se pojavi v medijih, časopisih, socialnih omrežjih in podobno. Male oglase lahko najdemo praktično vsepovsod. Zelo pomembno pa je, da znamo delati male oglase. Mali oglasi morajo vsebovati vse možne informacije, ki jih potrebuje stranka, da se odloči, ali bo zadevo kupila ali ne. Če mali oglasi vsebujejo premalo informacij, mora stranka kontaktirati lastnika malega oglasa in povprašati po več informacijah. To je lahko seveda problem, saj se veliko strankam tega morda ne da delati. Zato se odločijo, da bodo iskali naprej in grejo mimo našega malega oglasa.
Mali oglasi so lahko na različne teme. Lahko gre za prodajo stanovanja hiše ali pa za najem stanovanja in hiše. Lahko pa gre preprosto za iskanje zaposlitve ali pa za nakup nekega predmeta. V vsakem primeru pa mora biti oglas zelo mamljiv. Človeka mora oglas privabiti k branju in ga prepričati v nakup. Tudi sama sem se že večkrat srečala z malimi oglasi, predvsem na socialnih omrežjih. Socialna omrežja imajo relativno dobro taktiko. Najprej gledaš nek videoposnetek in potem ti vmes da nek mali oglas, ki predstavlja ravno to kar gledaš video posnetkov. Zato te potem tudi ta oglas precej zanima in se zanimaš za nakup. To se mi je že večkrat zgodilo predvsem na socialnih omrežjih in sem tudi že parkrat nekaj kupila. Zdi se mi da male oglase še najbolj berejo ravno starejši ljudje, saj imajo čas in jih vedno vse zanima. Ker jih vse zanima, berejo in berejo in na koncu zadevo tudi kupijo.